15. april 2006

Kurv full av hvalper


Overskriftene mine har vært så burleske i det siste at jeg følte for å rette opp inntrykket. Slik at du får den trivelige, familievennlige bloggen du forlanger og fortjener.

Amerikanerne fikk en del hvitt pulver i posten i september 2001, pulver som ga dem miltbrann. Siden miltbrann heter Anthrax på engelsk fikk tungrockbandet Anthrax en del tyn for navnet sitt fra de konservative. Anthrax svarte med å foreslå navnet "Basket full of puppies". Tungt ironisk. De heter fortsatt Anthrax.

De sa også "Kan vi ikke bare slutte å krangle og bli gamle og feite sammen." Den meldingen liker jeg godt. Den setter de fleste krangler i et fint perspektiv.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. Det skal bli mitt nye livsmotto!

i1277 sa...

En klassisk unicorn chaser...

Esquil sa...

Hei, Tine! Du har en bra blogg.

Ah i1277 der lærte du meg et nytt begrep.. Men jeg legger ikke skjul på det da.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Esquil sa...

Slettet fordi innlegget ditt holdt en språkbruk jeg ikke vil ha i bloggen.

Jeg synes ikke du skal rette enkelt-skrivefeil på den måten. Fordi hvis folk som deg, som skriver rett, skal mobbe folk som meg, som skriver feil, ender det med at vi som skriver feil ikke tør å uttrykke oss. Og det er en farlig utvikling for et samfunn hvis det bare er de som skriver perfekt som uttaler seg.

Kan ikke rette feil i overskrift pga. noe som heter permalink.