1. juni 2009

På glattisen

I vinter spilte Anlaug og jeg inn en video fra vinduet mitt. Den bærende storylinjen var folk som kom i forskjellige typer problemer fordi Kiwi ikke hadde strødd fortauet sitt.

Etter noen runder med sjelekvaler har crewet endelig besluttet at dette er noe som hører hjemme på verdensveven. Klippene er satt sammen til en musikkvideo for den egenproduserte sangen My guitar won't lie, som i liten grad handler om folk som glir på isen.



This is your life now
you've placed your bets
it's too late for sorrow
anger
or regrets
They'll plant the roses
upon your grave
they call the shots now
it's already too late
and you hear
distant voices
silent crying
their bodies are living
but their souls are dying
you can't believe
what you have seen
wake up boy
it's not a dream
you've lost your freedom
you may lose your life
I'm sorry
my guitar won't lie

8 kommentarer:

Buster N sa...

En perle! Først og fremst.

Men også staselig med nytt fra Rølerbloggen.

Lilly Craft sa...

Esquil:
Du har en egen egenskap til å få folk til å bli glad i deg, selv om de aldri har møtt deg før. Hva kan man si annet enn: *smask!*

Tia sa...

Ja, en varme og innlevelse som andre bare kan misunne!

Men, lell, noen sure toner var det. Men det bærer vi over med. Thihi. Esquil- så flink :-)

Anonym sa...

Haha, veldig bra!!
Godt å se at det er ikke bare jeg som detter på glattisen :)

Dnort sa...

Noen kunne ha dødd og dere filmer...
Sorry Eskil, fikk nettopp vite at en ung ex-kollega snart skal dø. Godt å se du ikke har gitt opp bloggen helt.

Anonym sa...

Heier på fyren på 1:17. Jeg tror han har forstått et eller annet.

Anlaug sa...

Fyren på 1:17 er en mann som er ganske inneforstått med konseptet glatt fortau og flørting med kamera.
Dama på 1:23 er og ganske stilig, hva?

Dnort: Til mitt forsvar har jeg egentlig ganske lite å si. Som Eskil beretter, det var en del sjelekvaler.

Junien sa...

Så Bra! Film til å le av, musikk å nyte, og du er tilbake (litt):).

Ikke ha så store sjelekvaler, de skliende var jo faktisk observert. Jeg er sikker på at dere ville styrtet til unnsetning om det hadde vært nødvendig, og hvor ofte er man egentlig så godt passet på når man er ute og sklir på glatta?