26. november 2013

Lanseringsfest for Blodføre på lørdag



Kjære leser. Da Blodføre utkom lå jeg i en kjeller og kunne ikke delta på noen lanseringsfest. Nå, derimot, er boka frigitt av forlaget. Som betyr at jeg har en stabel Blodfører her. Og da syns jeg at jeg har lov å dra en lanseringsfest. Du er invitert.

Det skjer på lørdag, altså 30.november, klokka 19.00 i Margit Hansens gate 5, Oslo. Det vil si her:



Det blir vel en bokfest til forveksling lik en hjemmealenefest. Jeg stiller med noe fingermat og så tar du med det du vil drikke. Det blir brus her altså, men vi vet jo begge at du har problemer med å holde fingra unna spriten på lørdagskveldene, og jeg har ikke tenkt å hindre deg. 


Da jeg lanserte Trygdesnylterboka holdt jeg et foredrag som het "hvordan skrive bok". Det tenkte jeg å gjøre til tradisjon. Jeg starter foredraget cirka 19.30.


Jeg selger Blodførene for 50 kr, så hvis du er flink til å trøkke i deg kanapéer har du en fair sjanse til å gå i overskudd.

I samme kvartalet som leiligheten ligger Lompa, Pigalle og Andys Pub, og bortover der følger resten av sentrum, så det går an å bare svippe innom på vei ut i lysløypa.




Dette er første trekk i en plan om å bli mer synlig som skrivende menneske. Neste trekk er Forfatterfight 11.desember. Jeg fikk vite i dag at jeg er tatt ut til å lese i den første delfinalen.

Glohug har også begynt å snakke om Amazon-lansering av bøkene mine, altså e-versjoner nedlastbare fra Kindle. Og, da jeg la ned bloggen Livet Bak Murene i 2006 foreslo blant annet hun dama på det første bildet at den skulle bli roman. Det holder kanskje på å skje.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin bok! mulig en o-løper er forutinntatt allerede ved omslaget, uansett venter jeg spent på oppfølgeren;-)