25. mars 2007

Røldag: Thousand lonely stars

Da jeg ble dumpet, minte flere av vennene mine meg på at "det fins flere fisk i sjøen". Men fiskene i sjøen ser man ikke, så jeg valgte å se på stjernene. De er mange, og hver av dem er fryktelig alene.

There are a thousand lonely stars
lighting up the night
there are a thousand lonely hearts
waiting for your smile

She is gone, she played her part
in your nightmare of the year
she is gone, but carry on
heartaches disappear

Bury the past start your new life
There's no need to cry
Open the door and go for a walk
Do you see the sky?

Look at the thousand lonely stars
lighting up the night
Think of the thousand lonely hearts
waiting for your smile




Postpost: Rambukk har begått enda vakrere poesi. Jeg burde kanskje ikke linket, men da går det gjerne sånn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tenkte jeg skulle tipse om http://www.jlsc.com

Eller kanskje noen av de andre linkene på http://www.musesmuse.com/contests.html

Når du føler deg klar for det, så kan kanskje dette være morsomt å være med på....? Thousand lonely stars er jo en kandidat.

Esquil sa...

takk for linkene, og ikke minst tilliten :)

Det skal vel noe til å slå engelskmenn med engelske tekster, men det er forsøket verdt. For tiden er jeg skriver, jeg håper å bli mer seriøs musiker et sted der fremme i tid (må få kloa i en sanger bl.a.).