30. oktober 2009

Den Gyldne Q, runde 9

Runde 8 ble et oppgjør mellom to tidligere meritterte bloggere fra slike kåringer, Beates Rasteplass og Vampus. Gratulerer med finaleplass til Beate, Vampus tar plassen i andra chansen-runden.

Blant de fire som kan gå til finalen på høy poengsum har det skjedd veldig lite de siste rundene. Det er Mia Holte, Sonja, Mirakel og Are Kalvø som holder de fire plassene, med sistnevnte som den som er mest utsatt.

Vi får se om det knallharde nest siste heatet kan rokke på det:

Frøken Makeløs
Typisk Tor Andre
Prinsesse Lea
Bare Thomas
Julia Nyland Ørsahl
Tone Damli Aaberge
Opplysningskontoret
Fingern
Kompromissløse meninger
Turanga reiser i tid
Aurorabloggen
Mot veggen

Her er pollen, du kan stemme her og i kommentarfeltet:

Hvem blogget best i 2009?
Froken Makelos
Typisk Tor Andre
Prinsesse Lea
Bare Thomas
Julia Nyland Orsahl
Tone Damli Aaberge
Opplysningskontoret
Fingern
Kompromisslose meninger
Turanga reiser i tid
Aurorabloggen
Mot veggen
pollcode.com free polls

Lykke til til alle blogger, takk til dem og dere som stemmer.

13 kommentarer:

Maren sa...

- Stemme til frøken Makeløs, fordi hun rett og slett er makeløs - som i "unik". Veldig fin og spesiell og herlig, også synes jeg liksom at alle innleggene hennes er så gjennomførte og ordentlige. Fint.

- Prinsesse Lea har jeg lest siden jeg begynte å lese blogger. Hun skriver veldig godt, også liker jeg bildene hun slenger opp i blant, også. Dessuten er hun et forbilde i RL.

- Thomas fordi han er veldig kul og morsom og er flink til å sitere Kongerike for en lama. Tøff fyr.

- Turanga i tiden fordi det var yndlingsbloggen min i den lille stunden jeg rakk å lese den før den ble nedlagt.

Alt godt sa...

Frøken makeløs får ei stemme frå meg, koseleg blogg, ho er kunnskapsrik og mestrar vekslinga mellom det tungt seriøse og det det meir lettbeinte.

Anonym sa...

Jeg stemmer på Frk Makeløs og Prinsesse Lea. :)

chicida sa...

frøken makeløs fordi hun skriver bra og har unaturlig stor interesse for nabolandet til et land jeg har unaturlig stor interesse for,
og mot veggen fordi verden trenger mer gatekunst!

Prinsesse Lea sa...

Jeg oppdaget Mot Veggen nå! Den må ha en stemme. I tillegg stemmer jeg på Turanga fordi jeg gjerne vil ha flere oppdiktede blogger i verden, og på Thomas fordi han er god i senga.

Dnort sa...

Opplysningskontoret likte jeg. Selv om det er litt juks å gå sammen 6-7 stykker for å lage en blogg. Morsomt var det lell.

Iversen sa...

Jeg vurderte å stemme på Lea og Thomas fordi de er gode i senga, men valget falt til slutt på Turanga. Det beste som finnes er fakebloggprosjekter!

Irene sa...

Jeg stemmer paa Frøken Makeløs! Alltid interessant, variert og humoristisk. Liker blandingen av leilighetsblogging, stoff om Kongo og generelle bektratninger av livet. Pluss at hun tar leserne veldig paa alvor, med leserundersokelser og "spor bloggeren"-spalter.

Sonja Dadam sa...

Kommentarstemme til Frøken Makeløs, for egenskapen å se ting og situasjoner og sette ord på dem. Og Prinsesse Lea, for en blogg med hjerte, og til Thomas fordi jeg fortsetter å lese bloggen hans, selv om nesten alt han skriver nå går over hodet på meg og, ja, jeg slenger på en stemme til Turanga, fordi jeg har meldt meg på Nanowrimo, og i 4 1/2 time til skal leve i troen på at nå blir det Turangabok.

Anonym sa...

Frøken makeløs og Prinsesse Lea får mine stemmer både her og der:-)

Esquil sa...

runde ti kommer på mandag...

kvitveis sa...

Stemme til Frøken Makeløs frå meg også. Ho skriv reflektert, morosamt og engasjert. Super blogg.

Pølsa sa...

Opplysningskontoret er for tiden Norges skarpeste og morsomste!