25. mars 2007

Fem sanger - meme

Sindre har klekket ut dette meme't hvor du lar shuffle plukke ut fem tilfeldige sanger fra musikksamlingen din, og deretter kobler hver sang med en person. Jeg shufflet først, og plukket ut folk fra bloggrollen etterpå:

Sangene:

Kent: Beskyddaren
Det blir for billig å koble Kent med Kent, det er klart at det må bli Hjorthen, aka Gudfaren. Kan du beskydda mig?

Iron Maiden: The evil that men do lives on and on
Budskapet i Drusillas blogg kokt ned til en setning.

The Cure: Disintegration, fra Live in Torino (takk, Truls)
Now that I know that I'll break into pieces, I'll tear out my heart and feed it to anyone. Det er jo en god oppskrift på å skrive bra. Jeg gir den til Røverdatter.

Travis: Why does it always rain on me
En i samme gate og som jeg kunne tatt sjøl, men la oss gi den til Beate.

The Killers: Mr. Brightside
Jeg har sagt før at jeg synes han har en feelgood-blogg, så da får det bli Espen Iversen



Jeg tagger de berørte, pluss Swazi.

Ingen kommentarer: