21. oktober 2009

Den Gyldne Q, runde 5

Runde 4 ble vunnet klart av Hjartesmil. Bloggen fikk stemme fra over halvparten av alle som stemte, jeg er ikke sikker på at det har skjedd før. Mirakel tok en like klar andreplass, og poengsummen hennes var høy nok til å dytte Hjorthen ut av de fire som kan få direkte finaleplass.

Det femte feltet inneholder blant annet et par kjendiser og en mullah, det består av:

Sigrun
Astrid Meland
~SerendipityCat~
HvaHunSa
Pumpesnuppa
Alexander Denstad With
Mannunderveis
Finn-Erik Vinje
Weird Stuff
Svein Tore Marthinsen
Kjempegreit
Mad Mullah

Her kan du stemme:


Beste bloggen?
Sigrun
Astrid Meland
SerendipityCat
HvaHunSa
Pumpesnuppa
Alexander Denstad With
Mann Underveis
Finn Erik Vinje
Weird Stuff
Svein Tore Marthinsen
Kjempegreit
Mad Mullah
pollcode.com free polls



Du kan også stemme i kommentarfeltet, hvor begrunnede stemmer teller dobbelt. Du kan også fortsatt nominere.

13 kommentarer:

Sigrun sa...

Jeg er blitt til Sigrid i pollen...

indregard sa...

Kan noen oppklare motivasjonen bak å nominere "Pumpesnuppa"? Jeg vet at dette ikke er plassen for å drive bloggkritikk, men dette får jo moteblogging til å fremstå som sosialrealistisk sivilasjonskritikk. Jeg har minusinteresse for å gå inn i den temmelig usensurerte lapskausen av tankestrøm og elipser som snuppa velger å publisere.

Så: Hvem liker jeg da? Jeg gir to stemmer, til:

Svein Tore Martinsen, for å gjennom bloggen offentliggjøre måter å regne på valgresultat som ellers ikke er gjort offentlig. Det betyr altså bloggformatet i front av den politiske debatten: perfekt!

Mad Mullah: Som jeg ikke leser til vanlig, men brukte litt tid på å lese nå som jeg gikk gjennom bloggene til denne pollen.

Esquil sa...

sigur .. nru .. run: beklager! men bra du sa fra så kjapt, tror ikke det får noen betydning.

indregard: motivasjonen var beskrevet i nominasjonsposten... minuspoeng registreres nok ikke :)
forøvrig deler jeg ditt syn på at mad mullah var et interessant bekjentskap.

Anonym sa...

kommentarstemmene mine går til Serediipitycat, mann underveis og sigrun:-)

Irene sa...

Jeg stemmer for SERENDIPITYCAT! Flott blogg med mye forskjellig stoff, enten det er helse, samfunnskritikk, neglelakk eller snorkling i Egypt.

Anonym sa...

Jeg stemmer på SerendipetyCat, Jeg elsker bloggen hennes og jeg synes hun skriver naturlig variert slik at jeg aldri kjeder meg. Hun er en skarp frøken og viser i bloggen at hun har klare meninger om mye og at hun er smart som få! I tillegg kan hun være kjempe laid back og skrive om mere trivielle ting som jeg også koser meg glugg ihjel med. Dette er en blogg jeg sjekker hver dag! :D HEIA HEIA!! <3 <3 <3

Maren sa...

Æsj, jeg har helt glemt å kommentarstemme!
Så nå gjør jeg det i denne runden. Skal skjerpe meg.

Astrid Meland, fordi jeg nylig begynte å lese der, og jeg liker den kjempegodt! Sitter og fniser mye i teaterhistorietimene. Og tro meg; det er ingenting å le av i pensum.

Sepicat: Fordi det er en av de bloggene jeg sjekker med en gang jeg ser at den er oppdater i bloggkoll.

Mannunderveis, rett og slett fordi den fascinerer meg.

Elisabeth sa...

Sigrun_ pga av hennes viktige og utrettelige engasjement. Viktig blogg!

Alt godt sa...

Sigrun får ei ekstrastemme frå meg, det ho skriv om er viktig og ho gjer det på ein god måte.

I tillegg får serendipity cat ei ekstrastemme, eg gler meg alltid over når det er nye innlegg hos henne, ho skriv engasjert og personleg utan å bli privat.

Maria sa...

En stemme til Serendipitycat!

chicida sa...

stemme fra meg til HvaHunSa!

cecilie sa...

SerendipityCat - en flott blogg som er veldig aktiv, oppdateres ofte, masse kommentarer, og jobber hardt for folk med ME rundt omkring.

Prinsesse Lea sa...

Jeg vil stemme ekstra på Mann Underveis, fordi jeg blir både trist og glad av den bloggen på én gang. Han skriver om en del av livet som jeg (heldigvis) ikke vet så mye om, på en rørende og usentimental måte.