12. juni 2006

Mørke på kanten av byen

Man kan altså telle treff og konkurrere mot andre blogger. Nå har jeg tenkt to ganger og funnet ut at det ikke er smart. Som forrige post viser prostituerer jeg meg mer enn jeg vil. Snart har vi blinkende reklame her, og jeg blir langsomt mer og mer økonomisk avhengig av lesere, og snart ligger jeg badende i møkk nede i toalettet på en norsk rasteplass hvor jeg desperat prøver å filme ræva til de som setter seg så jeg har noe å poste i bloggen. Jeg kjenner allerede lukta av mannskit så jeg struper utviklingen og sletter tellerkoden.



And now for something completely different. Bildet viser Flat Hill hvor bloggen sendes fra (lilla prikk). Til høyre ses hoppbakken i Spruce Hill hvor ski-VM 1997 ble avholdt. Vannet i det fjerne er Trondheimsfjorden ved Øysand. Ser ut som jeg er på bondelandet, men i motsatt retning ligger hele Trondheim.

Bildet er tatt av Kjell Holden for et par uker siden og er gjengitt uten noen form for tillatelse. Forøvrig i likhet med det forrige profilbildet mitt, tatt av Jon Arne Klemetsaune.

Ingen kommentarer: