23. september 2007

Peter Andrej goes to Hollywood

Peter Andrej har lagt ned den norske bloggen sin. Som han sier,
"Jeg gidder ikke å poste tullegreier lenger om babes og babes og damer og slikt. Gidder ikke."

Det hadde du ikke trodd hva, Mihoe, at Peter Andrejs lange bloggeserie med bilder av lekre damer, Ukens Kvinne, faktisk var et offer! Der satt den stakkars mannen uke etter uke og la bilder av babes ut på nett mot sin vilje. Kanskje han ikke engang liker damer? Men Peter Andrej lærte av en mann som levde for 2000 år siden, og led for at vi andre skulle få det bedre.

OK da. Det er ikke nytteløst å like det vakre, Peter Andrejs estetiske sans har gjort ham til en av verdens fremste bloggdesignere. Noe som gjør at når man starter en wordpress-blogg kan man velge et theme fra Peter Andrej. Slik har han fått veldig høye besøkstall, og derfor har han blitt nominert som eneste norske blogg i International Blog Cup. Så hvis du vil gi PAJ en siste hilsen, kan du stemme på ham mellom 1. og 4.oktober.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tnx for de vakre orda, Esquil. Jeg håper jeg ikke skadet deg alvorlig da jeg hadde et aldri så lite angrep på den trønderske dialekt her for noen poster siden.

Dessuten; håper jeg ikke skadet noen andre heller.

Jeg er jo egentlig snill. Men jeg liker damer, så det var ikke så ille sånn egentlig. Men, det var kjedelig å skrive postene om dem.

Esquil sa...

jo takk. nå var jo planen å tyne deg like hardt som vanlig, men det tok seg ikke ut nå som du legger ned.

Anonym sa...

Kvifor kan eg ikkje velge template frå Peter Andrej på wordpressblåggen min? Må ein ha sånn betaltblågg?