5. juni 2008

Varme opp for Karin Park

Tirsdag 10. juni skal bandet jeg spiller i, Fuzzball, varme opp scenen på Storås Utested i Trondheim. Vi går først på, klokken 20.00, og jeg starter hele greia med gitarsolo. Etter oss følger n00bs, Noen Å Hate, Crap, Vom og Karin Park. Det er fri inngang.

Dette er jomfrukonserten, så vi safer med kjente låter av Dylan, Guns'n'Roses og muligens noe småsnacks fra Nirvana. Personlig tror jeg ikke jeg kan ta menneskeheten videre med gitarspill, mine ambisjoner ligger på låtskriving. Derimot stiller bandet med en 13-årig wonderboy på den andre gitaren. Sjekk.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oi!
Lykke til!
Får ikke kommet og sett på da det er litt for lang reisevei:-)

Esquil sa...

takk :)
det gikk jo bra likevel :) for bandet, ihvertfall..

Anonym sa...

Så bra!At det gikk bra uten meg mener jeg, hehe:-)
Gikk inn på den linken du la ut om han 13-åringen. For ett talent!
Morsomt og se og soloen.Den ga meg flashback til ungdommen.

Anonym sa...

Herregud, her burde jeg jo vært. Og kasta BH og truse på scenen, ellerno.

Kan jeg ikke få tips om slike brev pr mail? Et slags nyhetsbrev ellerno?

Esquil sa...

tordenlill: ja gutten er flink, og han er enda bedre nå, han spiller med mer feel. holdt du på med gitarsoloer i ungdommen altså?

tine: må følge med i bloggen vettu :)

Anonym sa...

Jeg får vel begynne med deg igjen da :)