27. juli 2008

Treff nummer 350.000

Rølerbloggen har tradisjon for å ta en titt på hvert hundretusende besøk, for å få brukt noen av alle detaljene som tyter ut av statistikkverktøyet vårt.

Denne gangen må vi se på nummer 350.000 fordi besøk nummer 300.000 druknet i en elv av besøk etter dette TV-programmet.

Besøk nummer 350.000 kom fra en Firefoxglad bergenser, som smører sin windows XP utover en skamløst diger skjerm. Han, for nok en gang var det en han, var ute på byen på fredag. Han drakk fire flasker 0,33 l Hansa-øl på vorspielet, og ytterligere to halvlitere av samme fluidium på utestedet. Han betalte alt med MasterCard. Deretter gikk han bort til den nærmeste dama han fant ved bardisken.
- Du ser så myk og god ut, sa han
- Eh, takk ... sa hun
Han kløp henne i armen.
- Nesten som en madrass.
- Hva mener du? sa hun.
- Blir du med hjem og pule?

Hun ble ikke med hjem, ergo havnet han i baren igjen, hvor han fylte på med to shots, en tequila og en tyrkisk pepper. Ved betaling av den siste, ga bartenderen ham et diskrét tips om at han initielt burde satse på et ikke-seksuelt tema å konversere damene med.

Vår helt oppsøkte nok en kvinne.
- Hei, sa han.
- Hei.
- Liker du fotball?
- Nei.
- Joho, klart du liker fotball.
- Nei, jeg syns det ser latterlig ut.
- Liker du bilmotorer da?
- Nei.
- Er du sikker?
- Ja.
- Jeg kan få deg til å like fotball.
- Prøv.
- HEIA BRANN HEIA BRANN HEIA BRANN
- Æsj! Du spruter sikkel på meg!

Tilbake i baren ble det tre runder med Whiskey, før neste forsøk på å komme i kontakt med en ung dame.
- hEi, rølet han.
- Hei.
- FsjHtppa NO
- ... ooog hvis du fjerner munnen fra skulderen min hører jeg kanskje hva du sier.
- Få ta på puppa
- Du, kan du ta bort kameraten din?
- SJscjhmesjj Sjsjsjsj
- Stikk av.

Slik forløp fredagskvelden.

Lørdagskvelden satt vår venn bergenseren hjemme, slikket sår og smakte ettertankens bitre frukter. Han tok en beslutning. En endring måtte til. Bergenseren logget seg på nettet, åpnet google, og tolv sekunder og tolv minutter over klokken tjue søkte han på "hvordan ordne damer". Google sendte ham lukt til Rølerbloggens kursserie om dette og tilstøtende emner. Samtidig, lydløst og ubemerket, bikket telleren 350.000.

Sånn går no dagan i Rølerbloggen. Den blinde leder den halte.

---

Besøk nummer 100.000 kom fra en mann i en arabisk oljeby, nok en mann med et blødende, lengtende hjerte.

Besøk nummer 200.000 kom fra Oslo, fra en slagen mann med hevnmotiv.

Av andre lune og fine treff kan nevnes da bloggen endelig ble oppdaget.

5 kommentarer:

ballerina sa...

Haha, utrolig bra lest mellom linjene. :D Lo høyt der jeg satt.

Anonym sa...

Kan tenke meg den mannen ble glad da han havnet hos deg.

Med mindre han virkelig mente "ordne" damer, som i ordne håret eller et antrekk eller økonomien til en dame eller noe slikt.

Åkke som: hyggelig å sommerbesøke rølerbloggen:-)

Esquil sa...

tusen takk, laila :)

det ble så stille, så jeg trodde jeg hadde bommet.

hei på deg bloody :)

han kan jo ha ment f.eks. frisere damer, men det som slår meg er at han i såfall neppe ville ha valgt lenken "Hvordan knulle en dame (4/4)"...

Mildrid sa...

*ler*

Anonym sa...

Råflirte da jeg leste denne - tidig :)

Tror han bor rett borti høgget her...