1. oktober 2008

Gjesteblogger i en ukes tid

Mens Esquil er opptatt med å flytte inn i ny bolig, tar jeg oppgaven med å holde bloggen varm så lenge. Esquil er tilbake når han har fått internettoppkoblingen til å fungere.

Jeg kan samtidig melde om at Esquil og jeg var med på en innspilling av en ny TV-serie i går. Vi hadde den prestisjefulle rollen som statister, så om dere er heldige kan dere se oss på skjermen i noen små sekunder på NRK når serien vises. Episoden vår er planlagt vist i januar 2010.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Januar 2010?!?... det var da lenge til.. Begynner å forstå hvorfor tv lisensen er så høy ja.

Maren sa...

Kult. Da kan dere sitte i 2010 og tenke "wow, så grensesprengende ung og kjekk jeg var i 2008!"

Unknown sa...

tronds: Det samme sa Esquil etter å ha vært på settet. Men han tenkte nok mer på antall medlemmer i crewet. Det var omtrent så det var egne ansatte til å holde kaffekoppen din.

maren: Kanskje :) Men selv i 2010 tror jeg nok jeg heller ville valgt meg tiden rundt 1990 for sånne tanker. Skal jeg tenke tilbake på 2008 blir det mer: Wow, den gang hadde jeg nesten ikke måne, kulemagen var nesten ikke synlig, og rynkene i ansiktet var fortsatt så få at jeg kunne telle dem ;)