22. september 2007

Ikke så ny Musikk

For å restaurere den koselige stemningen i bloggen er det lite som slår denne sangen, Shanice, I Love Your Smile. Mye dilldall i vers og bruer, men referenget er selve ordet 'forelskelse' oversatt til musikk.

Når det kommer til musikkproduksjon er Home Valley en verdensmetropol. Bare spør Beyonce, Shakira, Ne-Yo, Blue og Rhianna. Derfor kommer det artister hit, og de trenger overnatting. Denne uken har Kirsti Carr bodd på loftet vårt og blitt påtvunget gitarspillingen min. Hennes største radiohit 'Like a Tiger' fins bare som smaksprøve på nett, dette er Misled, en av hennes Grand Prix-opptredener.

4 kommentarer:

Sorgenfri sa...

Jeg mistenker at jeg kommer til å ha "dududu du ru-ru-ru" på hjernen resten av dagen.

:o)

Frøken Skavlan sa...

Jeg hadde nettopp fått den ut av systemet, men nå har den satt seg fast igjen....Hjernevasking!

Zava sa...

Ha ha ha, du har en fabelaktig klissete musikksmak!! Shanice-låta er jo bare søt, og fester seg på hjernen sånn som seigt godteri setter seg fast i tennene.

Esquil sa...

sorgenfri, det er da ikke det verste som kan skje :)

frøken skavlan: nettopp? du har ikke gått med den i hodet siden den var en hit en gang i forrige årtusen?

zava: det er en sabla bra metafor. nå ble jeg nesten misunnelig. musikksmaken min spenner over et vidt spekter, men gode melodier er jeg alltid svak for.