3. september 2007

Ny Musikk XVI

OK så er dette en video med en lettkledd svensk supermodell i en seng, men jeg lover, det er ikke derfor jeg liker sangen. Dette er Velvet, dvs svenske Jenny Marielle Andersson, diger i Polen, tidligere kjent med bl.a. "Rock Down To Electric Avenue", her med Fix Me.

Å poste den sangen var ikke spesielt i samsvar med konklusjonen i På Kjøret, så vi må veie opp med Oslo-advokaten Bjørn Alexander Brem, aka GothMinister, som i likhet med flere relativt ukjente norske sangere i goth-genren har et hyggelig publikum i Tyskland. Monsters:

5 kommentarer:

Zava sa...

Esquil, dette gjør meg noe bekymret. Ikke all verdens goth kan oppveie det faktum at du poster eurotrash-musikk... Nå forsøker jeg alltid å ha en positiv innstilling til det meste, og skal jeg påpeke noe jeg ser på som et pluss så er det at det mannlige innslaget i denne videoen er en hunk. Husker ikke navnet hans, men han er en kjent modell fra 90-tallet. Men ellers? hmmmmm.

Esquil sa...

jeg har ingenting å si til mitt forsvar. absolutt ingenting.

so baby can you fix me

Zava sa...

Tvilsomt Esquil, svært tvilsomt... ;-)

radiohode sa...

Er det plutselig blitt gæernt å vise interesse for vakre damer med få klær også?

Anonym sa...

@radiohode: *Bump*