4. oktober 2006

Hvordan kopulere en dame (3/4)


En venn sendte meg nettopp bøkene "Sex Secrets" og "Bridges" av David DeAngelo, som går direkte på spørsmålet vårt. Det påfølgende er et referat av teknikkene som presenteres:

"Bridges" deler prossessen inn i ti steg:
1. Møte henne
2. Sikre seg telefonnummer
3. Avtale en date
4. Date
5. Holde hender
6. Kysse
7. "Alene privat"
8. Kline
9. Klær av
10. Sex

Boka handler om hvordan man kommer fra ett steg til det neste. Av triks kan nevnes
- Vær morsom og "cocky" for å komme til 4, altså beslektet med artig drittsekk-filosofien som Neil Strauss har. Fortelle henne at formålet er å bli venner.
- å lære seg å lese i håndflater for å komme fra 4 til 5.
- å lukte på henne. Kvinner liker å bli luktet på, gjerne i ti-femten minutter. Dette skal åpne veien til 6 og 8.

What's wrong with the world, mama

Den andre boka, "Sex Secrets", er en hel bok som svarer på spørsmålet vi startet med.
deAngelo fokuserer på at menn og kvinner tenker forskjellig og tennes gjennom forskjellige sanser. Menn tenner på det de ser. Kvinner tenner på stemmetone, sensuelt språk og levende, detaljerte beskrivelser, et bredt utvalg av forskjellig berøring, kyssing, stryking og kjæling, kvinner tenner på lukt og å bli luktet på, samt smak, deAngelo mener man kan tenne en kvinne ved å fôre henne med jordbær. I tillegg tenner kvinner på forventning, eller det jeg ville kalt teasing.

Så hvordan k**lle en kvinne? jo:

1. Berør henne forsiktig og sakte. Bruk fingertuppene over armer, nakke, skuldre, lepper, hender, legger, føtter. Bygg forventning om mer intim berøring.

2. Kyss henne sensuelt. La det første kysset være lett, deretter vent. Bygg forventning. Kyss henne 100 ganger på nakke og skuldre. Sug lett på leppene, berør nakke, skuldre og lepper forsiktig med tungen som om du smaker på henne.

3. Fôr henne med små biter med sexy mat, som sjokolade, jordbær, champagne.

4. Lukt på henne. Lukt på nakken og skuldrene i 5-10 minnutter sammenhengende. Ingen kyssing, ingen sleiking, bare lukting.

5. Snakk sexy til henne, damer liker å høre detaljerte skildringer, ex "Leppene dine er så myke og sensuelle, jeg elsker måten underleppen din føles når jeg kysser den." Fortell henne hva du skal gjøre med henne videre. "Først skal jeg sakte og forsiktig kysse skuldrene dine, og deretter jobbe meg opp mot nakken, lukte din sexy parfyme," etc.

You get the point. deAngelo glir etterhvert over i beskrivelser av seksualteknikk som min bluferdighet ikke tillater meg å legge ut i bloggen. Hovedidéen hans er å skape forventniger hos kvinnen, gjenta "jeg kan vente jeg kan vente" inni hodet, undertrykke stemmen som vil hive seg over henne og herje med henne som om det var siste gangen man hadde sex på jorden, og heller dra ut forspillet.

whatever happened to the values of humanity

Så hva synes jeg om dette?

deAngelo gjør som de andre, han forteller om kvinner som om alle er like. Noen idéer er verdt å ta med seg, særlig dette om at vi har en tendens til å kjenne andre på oss selv, og at det kan lede til feil i forholdet menn/kvinner.

Men kvinnen er en passiv part i dette, han forventer lite action derfra, og jeg kan ikke fri meg fra tanken om at en del av disse amerikanske teknikkene kan bli corny i møte med frigjorte norske kvinner.

That's the reason why sometimes I'm feelin' under

Som eksempel kan man se for seg hvordan det ville artet seg hvis man plasserer en kvinne som Åshild i samme seng som deAngelo. Hun starter med å legge drøvelen på testiklene hans, deretter lukter han på henne i ti minutter uten å røre henne, så forenes kroppene deres i det vakre øyeblikket der tolvfingertarmen hans en kort stund blir trettenfingertarm, hvorpå det skal spises jordbær ...

That's the reason why sometimes I'm feelin' down

Men deAngelo skal ha at han prediker uselvisk sex, det er noe gentlemansaktig over fremgangsmåten, og det kan jeg like. Å vise interesse for hvordan den andre parten tenker er helt klart en bra ting, men kanskje er det bedre å finne det ut ved å lytte til henne enn å lese i en bok.

Romantikk for deAngelo er en måte å fyre opp dama på, han sier at man skal passe seg for å drive romantikken så langt at hun tenker "han elsker meg og vil gifte seg med meg". Som du ser på 10-punkts-lista er det siste punktet sex. Målet er sex.

Got me got me questioning