13. mars 2008

Invitasjon

Esquil har tatt seg en liten pause igjen, og jeg stepper inn som gjesteblogger.

Timingen er god. Det er nemlig en merkedag i dag, 13.mars. Vi skal slett ikke se bort fra at Esquil har bursdag i dag. Det må jo feires.

Du inviteres derfor til en dannet sammenkomst i rølerbloggen hele dagen. Taler er velkomne, og presanger legges ved døren.

Hvor gammel Esquil er, sier du? Feil spørsmål... han er da slett ikke gammel. Han er yngre enn meg, og jeg er ung. Til deg, kvinnelige leser, kan jeg opplyse om at Esquil er ganske nøyaktig 1-2 år eldre enn deg, og dermed i en helt passende alder. For øvrige lesere - menn og intetkjønn - må jeg bare slå fast at jeg har prøvd å regne ut alderen hans på flere forskjellige måter. Og svaret blir 27 hver eneste gang. Det er nesten som om tiden har stått stille siden millenniumskiftet.

35 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!! (selv om det er natt akkurat nå)

Anonym sa...

Kom visst borti en tast jeg ikke skulle komme borti, så jeg ble anonym på den forrige kommentaren.

Gratulerer med dagen!! (selv om det er natt akkurat nå)

Anonym sa...

Postet en hos Virrvarr, så her får du også en. Ikke måte på hva en finner på youtube...
http://www.youtube.com/watch?v=SiICITvwaow&feature=related

Anonym sa...

;-) Betryggende å vite at du er i passende alder.

Gratulerer med dagen, Esquil! Håper du får en bra dag!

Anonym sa...

Hurra for deg, Esquil! Håper det blir en stilig bursdag. Ha gode dager. :)

(Velkommen tilbake, Truls.)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen, Eskil! Tenker på deg! Mars er en perfekt måned å være født i.

Anonym sa...

1-2 år eldre enn meg blir 27 det, så da tar jeg deg på ordet der!

Regner med du overbringer et stort vått bursdagskyss til den unge mannen ;) (minst fem minutter, ,det er da ikke hver dag man fyller år)

Anonym sa...

Hei Truls!
(lat som denne kommentaren kom først please, jeg glemmer manerene mine noen ganger)

Anonym sa...

Og når jeg først spammer, så vil jeg sende en stor klem til poff-personen fra forrige post, som tar vare på eskilen! :)

Anonym sa...

Yay!

*synger depressiv steinerskolebursdagsang, den går i moll og er egentlig fem-stemt*

«Øøøønskeeer på din fødseleeeelsdaaaaag
gleeeeder av aaalle deee slag, til ditt behaaagaag.»

Ha en fin-fin dag og skriv godt mens du har bloggpause (c;

Og velkommen tilbake,Truls!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen, Esquil! :)

Og hei Truls! Fint du er her og passer skuta. :)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen Eskil!

ver1e sa...

Gratulerer med dagen! :-D

Anonym sa...

Gratulerer med dagen Esquil!!!!

*Her er en stor bukett gule tulipaner for meg, de må du sette i en fin vase og tenke glade tanker når du ser på dem :-) *

Anonym sa...

Jeg kjenner til det "på-stedet-hvil" syndromet når det kommer til alder. Selv er jeg tjuetolv og heldigvis i tjueårene fremdeles...

Åja - Grattis Esquil

Anonym sa...

gratulerer med dagen!

Anonym sa...

Gode gratulasjonsønsker herfra :-)
Og hei til Truls, dere er jammen to fine fyrer, dere.

Anonym sa...

Gratulerer.

Anonym sa...

Kjære Eskil, gratulerer med dagen! Jeg må innrømme at jeg har vært mye innom bloggen din siden sist vi snakket sammen, og jeg er dypt imponert!

Truls: Det stemmer faktisk at E er 1-2 år eldre enn meg, men jeg kommer ikke akkurat til samme resultat som deg. Nåja. En fin alder uansett, spør du meg.

Anonym sa...

Gratulerer med dagen, Eskil! Måtte den bli best mulig.

Betryggende å vite at du har en person i livet ditt som er der for deg når livet sier *Poff*. Ta vare på hverandre.

Anonym sa...

Daaaaaaagen er din, alle gamle alle unge har en dag som er sin. Gratulerer med dagen! Jeg har kjøpt litt strimla svinekjøtt og hakket tomat/hvitløk-blanding ene og alene for å feire dagen din. Og fordi jeg er sulten.

lanzetudor sa...

peace and love s'quil. du skal ikke telle alderen i år men i antall venner du har. da blir du nok mer enn 27.

Nissemann sa...

Nisser blir bedre jo eldre de blir, og det blir Esquil også. Gratulerer så masse fra hele Nisseland, og ha en fin bursdag. Nyt pausen, og jeg håper du stikker innom dette kommentarfeltet for påfyll i ny og ne. Gid han mange, mange blogginnlegg må få.

Og til Truls, gleder meg til å se hvilke underfundigheter du har å by på denne gangen. Alene hjemme-fest? Ny farge på bloggen? Jeg er med på alt untatt gruppesex og selvmord!

Anonym sa...

Nissemann: Hva er så galt med gruppesex, egentlig?

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!
Her er en gave:
Ikke så lett å se, men det var en tanke. Det har latt meg fortelle at det er tanken som teller, ergo teller ingen andre gaver idag :-P

Anonym sa...

Hei Truls, velkommen tilbake.

Gratulerer med dagen, Esquil.

(helt uten å knuse ting denne gangen)

Frøken Makeløs sa...

Gratulerer med dagen, fine Esquil! Ballonger og trompetmusikk sendes din vei!

Og hei igjen til Truls, bra du er på plass for å ta vare på Rølerbloggen!

Nissemann sa...

Virrvarr: Jeg antar at gruppesex er både kronglete og klissete. Det er ille nok å sitte i et baksete med to andre voksne, om vi ikke skulle prøvd å fungere i takt i tillegg. Så takke meg til den gode, gamle "tomannshånd"-metoden!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen!

Anonym sa...

Jeg er alltid for sen. Også denne gangen. Det er et varemerke. Gratulerer med dagen som var, Eskil. :)

Støvkorn sa...

Gratulerer med dagen på etterskudd :p

Anonym sa...

Et litt forsinka gratulerer med dagen til Esquil, og takk for 80-talls musikken med ei utrolig Thriller-avslutning. Breathtaking.

Satser på blodføre i påsken, da skiføre ikke er det som frister mest.

Unknown sa...

Hei, alle sammen.

Takk for velkomsthilsener til meg, men først og fremst takk for alle gratulasjoner til Esquil. Jeg har videreformidlet dem til ham siden han ikke er her inne og leser akkurat nå.

Hans umiddelbare kommentar var: "oida... her var det mange hyggelige mennesker" :)

Anonym sa...

Passende alder er en særdeles bra alder :-)

Grattis med da'n! ...som var i går.

Rigmor sa...

Du får ha masse graulasjoner på etterskudd da.

Og om det stemte at du ble 27 nå så hadde jeg tatt deg igjen snart.