5. januar 2008

Hvordan får Eli Hagen håret til å stå rett opp?

(spørsmål fra Emelie)

Eli Hagen har svart på dette i nettmøte.

- Hvor mange flasker hårspray tror du det har gått med opp gjennom årene?? Hvor lang tid bruker du på å fikse håret hver dag?
- Det er ikke lang tid. Kanskje 10 minutter, men det er riktig at det går med noen flasker hårspray i løpet av året!

Eli sier her at hun bruker hårspray. Men kan vi stole på dette? I samme intervju klager nemlig Eli på at hun blir mobbet for håret hele tiden, mens hun selv får kjeft når hun mobber Erna. Å likestille håret sitt med grå-mus-egenskapene hos Erna, indikerer at hårfrisyren ikke er et valg, men en egenskap hun ikke kan kvitte seg med. Kanskje er forklaringen at hun har løvegener, kanskje er hun en robot med høy elektrisk spenning i hodebunnen, eller kanskje er hun av afrikansk avstamning og har pigmentforstyrrelser. Ingen vet.




Men Eli Hagen skal ha respekt for å gå mot strømmen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg velger å pirke på feilstavet navn. Og jeg har enda et spørsmål: Siden du er så flink til å google - klarer du å finne et bilde av Eli uten hårspray?

Zava sa...

Jah!! Finn et uten spray Esquil, jeg vet det eksisterer.. Hun "ble ny" med et ukeblad en gang for mange år siden husker jeg. Hun så fantastisk mye bedre ut etter den overhalingen kan man trygt si. Frekk som jeg er tilltater jeg meg også til å linke til en Eli Hagen`s Hår Post som jeg skrev for snart et år siden. Kudos til dama, det krever baller å holde fast ved noe sånt.

Zava sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Zava sa...

*kremt* her er linken; http://zavapalmer.blogspot.com/2007/01/respect.html

Esquil sa...

ja, helt enig, zava, embrace diversity. Har litt dårlig samvittighet for at jeg kanskje var for slem her, så jeg tror jeg tar med litt respekt i posten.