7. januar 2008

Meme musikkvideo-style

1. Hvor er mobilen din? Over the hills and far away - Gary Moore
2. Skildre kjæresten din? Got none - Robert Post
3. Håret ditt? Dirrty - Christina Aguilera
4. Moren din? Angels - Robbie Williams
5. Faren din? Born to run - The Boss
6. Hva er favorittingen din? Electric guitars - Prefab Sprout
7. Hva drømte du om i natt? War - FGTH
8. Hva drikker du helst? Waterboys - The Whole Of The Moon
9. Drømmebilen? Hybrid Theory(album) - Linkin Park
10. Hvilket rom er du i nå? Empty Rooms - Gary Moore
11. Eksen din? Hey Headmaster - PSB
12. Din største skrekk? Stop ME - The Smiths
13. Hva vil du være om ti år? The King of Rock'n'Roll -Prefab Sprout
14. Hvem var du sammen med i går kveld? Alone - Heart
15. Hva er du ikke? I'm not in love - 10cc
19. Det siste du gjorde? If You Don't Know Me By Now - Simply Red
20. Hva har du på deg? Back in Black - AC/DC
22. Favorittboka di? Unwritten - Nathasha Bedingfield
23. Det siste du spiste? Animal - Def Leppard
24. Livet ditt? Rollercoaster - Everything But The Girl
25. Humøret ditt? Sad eyes - Bruce Springsteen
26. Dine beste venner? Furry Happy Monsters - R.E.M.
27. Hva tenker du på akkurat nå? You - Ten Sharp
28. Bilen din? I have nothing - Whitney Houston
29. Hva gjør du akkurat nå? Hungry Like The Wolf - Duran Duran
30. Sommeren din? Being Boring - PSB
31. Sivilstatus? Singel - Natasha Bedingfield
32. Hva er på tv-en din akkurat nå? Nevermind (album) - Nirvana
33. Når lo du sist? Today - Smashing Pumpkins
34. Når gråt du sist? Boys Don't Cry - The Cure
35. Skole? School's Out - Alice Cooper

6 kommentarer:

Avil sa...

Hoho, nevermind liksom?

Anonym sa...

genial løsning!
og vi har samme drømmebil(type)

Anonym sa...

Sweet- jeg likte løsningen din (c;
Særlig at du er «hungry like the wolf», jeg har en venn som synger den når han er sulten. Med spontanoversettelser med «Suuuulten som en uuuulv».

Uansett- kreativt. Jeg vet ikke om jeg ville kommet på nok til å besvare med sangtekster. Hm.

(også synes jeg du skal bli et eller annet Joy to the world-aktig og slutte å være trist)

Kristin Storrusten sa...

Jeg satt akkurat og sutret til rss-leseren min at jeg var drittlei dette memet nå, om ikke bare kunne holde opp. Men denne her var faktisk litt kul, og jeg skryter mens jeg sier at det er den første av det ettordsmemet jeg faktisk har lest.

Anonym sa...

Rss leseren som samtalepartner, hihi, absolutt et alternativ når det er kaldt og surt ute, men varmt og godt i leiligheten.... ;)

Esquil sa...

avil, ja, syns ikke folk har noe med hva som er på tv'en min akkurat nå. det er grenser for hvor personlig jeg vikl være i bloggen... (ok, BS, syns spm var teit.)

bra smak, minnea :)

virrrrrrrrrrrr, du hadde nok greid det, du greier jo det meste. og man kan evt skrive svaret sitt inn i søkefunksjonen i youtube og ta av de unevnelige mengdene ukjente sanger der inne, men jeg forsøkte å holde meg til sanger og album jeg har et forhold til. helt bra gikk det ikke, jeg har jo favorittbok, den var bare klin umulig å formulere med musikkvideo.

I ska prøve å sjå ljusare på tilværelsa. hvis livet blir snillere så går det nok greit.

takk, kristin :) smil og vær glad og hils rss-leseren fra meg.