29. desember 2008

Forlag, harryness og tidligere liv (Esq svarer 7)

Har du hørt om eller prøvd regresjonsterapi?

spørsmål fra Trude


Regresjonsterapi handler om å bli hypnotisert tilbake til tidligere liv. Jeg har ikke prøvd, men er veldig nysgjerrig på dette temaet. Den lengste novellen jeg har skrevet handler om regresjonsterapi.

Har noen der ute prøvd? Vil gjerne høre erfaringer.

Hvilken idrett har de mest harry tribunetilskuerne?


dette og de fem neste spørsmålene er fra Beamer


For norsk fans sin del vil jeg si damehåndball, og da på internasjonale turneringer med ølservering. Det blir en del vindskeive folk i sponsorklær som har begrenset kjærlighet til sporten.

Hvilken idrett har de(n) mest harry utøveren(e)?

Fribryting. Hulk Hogan og gutta. Glorete klær og primalbrøl.

Hvilken film har du sett flest ganger?

Hm. Tipper Da han møtte henne eller Return Of The Jedi.

Hvilken bok (blandt eksisterende bøker skrevet av andre forfattere) skulle du ønske at du selv hadde skrevet?

Jeg sier ikke at det er verdens beste bok, men jeg ville gjerne skrevet Hitchhikers guide to the galaxy, fordi den ikke ligner på noe annet.

Hvilket forlag blir sett mest ned på i bokbransjen?


Ugleseth Forlag. Nei. Ingen kommentar.

Hvilket forlag blir sett mest opp til i bokbransjen?

Press er respektert for teft og grundighet, jeg valgte dem etter anbefalinger fra avisanmeldere. Cappelen/Damm har godt ord på seg i bokhandlene. Aschehoug og Gyldendal er de største, og å bli antatt her korter ned veien til å bli hovedbok i en bokklubb, som gir mye større salg.

Er det lov å stille spørsmål ennå?

spørsmål fra Brødgjøk

Ja.



Takk for spørsmålene!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, det var et glimt av en damehåndballkamp på tv som utløste det første spørsmålet. Så da er vi enige ;-) Takk for gode svar ellers også.

Anonym sa...

Vet ikke om det er her jeg skal poste dette, men:

Hvem ville, etter din mening, vunnet en slosskamp mellom en bjørn og en gorilla?

Anonym sa...

Jeg har forsøkt Regresjons terapi, det er utrolig spennende. Hvert tilbake i tre forskjellige liv, å de alle har hjulpet meg i forhold til mønstre, følelser og lingnende i dette livet.
I tillegg til at det er morsomt å se på hvordan man har levd tidligere!
Hvis du har lyst til å prøve anbefaler jeg http://www.solaia.no/gry/Regresjon.html
Hvis du skynder deg før hun får dipolmene fra skolen er det fortsatt halv pris:-)

Anonym sa...

Ps: Her kan du lese om et av mine tidligere liv. http://solaiafreedom.blogspot.com/2008/12/tidligere-liv.html