4. juli 2007

Hvordan vite om man er en "god puler"?

Jeg har gjenopptatt en tradisjon, gått igjennom telleren og funnet spørsmålene til bloggen den siste måneden. Selv om bloggen knapt handler om sex og kjærlighet, og antall mulige søkeord gjenspeiler dette, er fordelingen av spørsmålene slik:

12 om sex
7 om kjærlighet
10 om alle andre tema

Lite tvil om folks interesser, altså. Mange av spørsmålene er besvart fra før, for eksempel de to mest populære, det evige maset etter seksuelt introduksjonskurs (4 varianter) og hva skal jeg stemme? (3 varianter).

Hvordan få seg en milf?
"milf" viser seg å bety "Mothers I'd Like to Fuck". Som gjør at jeg vil henvise til bloggmamma Mihoe legendariske serie Dateh*lvete. Den er pakkfull av tips, mest om hvordan det ikke gjøres.

Hvordan se nakenbilder av Rune Rudberg?
Gjennom fingrene, med sterk grad av indre lidelse.

Hvordan få større pikk?
Hei Kent. Gjenta følgende rim hver morgen:
Every day
In every way
my penis grows bigger and bigger

Hvordan tenker damer?
Dame: og så er det dette med at menn ikke tar hint
Esquil: nåh.
Dame: mens kvinner er eksperter i å GI hint
Esquil: det er mulig
Dame: ikke rart det er forvirrende der ute
Esquil: som leder oss til utgangspunktet: Hvordan tenker damer?
Esquil: du svarte ikke
Dame: fordi det er et for bredt spørsmål

Hvordan få damer?
Dame: hell et par flasker vin i henne?
Esquil: hehe
Esquil: om det bare var så enkelt
Dame: om man blir noen annen for å få kjæreste så ender man i et forhold som sprekker veldig snart

Hvordan vite om man er en god puler?
Observer graden av innlevelse hos den andre. For menn: Hvis dama di lager lyder som Meg Ryan gjør 0.50 ut i dette klippet, er det et godt tegn. Enten for deg eller for skuespillertalentet hennes.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Er det på bakgrunn av søkeordene du har kommet frem til disse spørsmålene sier du? Det er rart med det, men det er mye det samme hos meg. Til tross for at det kun er et par innlegg som nesten alltid blir funnet.

Jeg har inntrykk av at det sitter en liten gruppe mennesker å søker på Vibeke Skofterud og sexrelaterte greier døgnet rundt. Og noen av dem finenr bloggen min.

Anonym sa...

Vibeke Skofterud???

Ok. Takk for at du oppklarte hva milf er for noe. Det har jeg lurt fælt på, men ikke turt å spørre. Nå slapp jeg.

bm

Anonym sa...

Kan ikke si jeg noensinne har lurt på hvordan man får seg dame, faktisk...

Esquil sa...

xmasb: riktig, det er de søkene som var formulert som spørsmål. Det mest typiske søket hit er "pule", men det er ikke et spørsmål.

jeg har ikke helt samme inntrykk som deg, inntrykket mitt er at det dreier seg om en temmelig stor gruppe, siden det hele tiden er nye IP-adresser. mye tenåringsgutter, da, tror jeg/ håper jeg.

vibeke skofterud er sykt populær der ute, BM. tror jeg hadde ni tusen søk etter henne i desember i fjor.

marina, nei, visse spørsmål interesserer kun halve lesemassen. sånn er det bare og jeg tror ikke du trenger å føle deg unormal av den grunn.

Anonym sa...

Jeg kommer selvsagt til å omtale meg selv som en typisk milf etter dette innlegget.