9. juni 2007

Røldag utgår i dag


Hver lørdag pleier jeg å poste noe skjønnlitterært her, for eksempel dikt, novelle eller revytekst. I dag føler jeg at klimaet i bloggen ikke er godt nok for det. Det er min egen skyld, jeg har behandlet folk mindre bra hele uka og virvlet opp for mye irritasjon.

Så jeg vil benytte plassen til å si SORRY. Beklager til alle jeg har kalt blogghorer. Jeg kan godt forstå om noen ikke liker det stempelet. Beklager til alle som fikk rippet opp i gamle krangler. Og beklager til leserne for at jeg ikke informerte godt nok hva jeg egentlig drev på med. Det har ikke vært mitt mål å holde noen for narr.

Beklager for tabloiduka. Man må knuse egg for å lage omelett, men jeg føler kanskje at eggene ble vel mange i forhold til kvaliteten på maten denne gangen.

PP: Dette er dessverre ikke min første unicorn chaser.

11 kommentarer:

mirakel sa...

Der var Esquil tilbake igjen, ja. :)

Jeg tror ikke du skal tenke så veldig mye på den tabloiduka. Nå er det helg, og jeg vil mer enn gjerne ha litt Esquil-stoff å lese. Nye fargestifter, og alt det der.

Esquil sa...

takk for det! Og det kan jo være jeg postet noe i forfatterbloggen.

takk også for lånet av kattungen forresten :)

mirakel sa...

Da kan det være at jeg svisjer innom der også. Jeg er nerd i helga.

Syns det var noe kjent med katten. Det funker jo. Ingen kan være sinte på deg når du poster en så nydelig katt.

radiohode sa...

"Man må knuse egg for å lage omelett, men jeg føler kanskje at eggene ble vel mange i forhold til kvaliteten på maten denne gangen."

Hvilken omelett?

Esquil sa...

Omeletten er prosjektet "Tabloiduka". Som altså var ment som bloggversjonen av supersize-me-filmen, (hvor en mann spiste bare usunn mcDonaldsmat for en periode), og ikke som et uttrykk for hvem jeg er eller ønsker å være.

=Anja sa...

Synes det e bra med litt temperatur på bloggefronten æ- men har som vanlig ikke satt mæ inn i noen verdens ting:o/
Bare sånn generelt : Alle bloggere trenger litt motstand!

Anonym sa...

Åh, har det vært tabloiduka?

Jeg la deg i feeden, men på lørdag så slettet jeg deg igjen - jeg fant ut at det ble for mye piss til at jeg giddet å følge deg. Jeg har annet å gjøre enn å sitte å lese post opp og post ned om andre bloggere. Samtidig så syntes jeg det var litt rart for selv om jeg ikke har lest mye av deg, så var det noe som fikk meg til å legge deg i feeden. Og det jeg leste (husker faktisk ikke hva det var), det gjorde inntrykk.

Jeg tror kanskje jeg skal gi deg en ny sjans Esquil nå som tabloiduka er over :)

Anonym sa...

Jeg har litt dårlig samvittighet for kommentaren min ovenfor Esquil. Du skriver godt, og best når du ikke er tabloid.

Esquil sa...

Hvis du sa det du mente trenger du ikke ha dårlig samvittighet, Sissel. Jeg oppfattet begge disse som hyggelige kommentarer :) så takk skal du ha.

Det er mulig du har rett, Anja. For mye idyll kan bli kjedelig, men for lite blir ulevelig. Vi får prøve å balansere.

VamPus sa...

Det der så forøvrig ut som ei katte med et alvorlig problem med ulovlige substanser. Men kanskje man trenger det for å klare å chille litt i bloggsfæren. Har virkelig ikke folk bedre ting å gjøre i det fine været enn å være sure?

Esquil sa...

pusen har et sånt blikk som får onkel blå til å forlange blodprøve, ja. ille det der.

hvis man ser globalt på det så kan man ane en positiv korrelasjon mellom varmt vær og temperament. kanskje været rett og slett er forklaringen.