4. juni 2007

Valgkamp


Kjære leser! Jeg elsker deg. Jeg begjærer deg. Jeg har blogget før du kom og trist nok vil jeg sikkert blogge også etter at du har dratt, uansett lesere eller ikke, og at du iblant kaster solskinn fra dine øyne ned på dette usle nettstedet for en kort periode i våre lange liv lyser opp min hverdag.

Derfor vil jeg gi deg to festivalpass til Slottsfjellfestivalen 2007 ved Tønsberg, verd 1700 riksdaler. Der spiller Ane Brun, Bo Kaspers, Timbuktu, Cumshots, Black Debbath og mange andre, se listen selv. Jeg vil sette billettene opp som premie i en quiz. Sammen med en annen fet premie. Og jeg lover at quizen blir snill og grei denne gangen.

Eneste problemet er at festivalpassene må vinnes først. Og de må vinnes fra Sonitus' sommerkonkurranse, hvor Bloggebyen skal stemme frem beste festivalminne.

Mitt bidrag er fra svensk femdagars. Et lite utdrag for å minne deg på historien:

Ca. halvveis til start var det på tide å presse ut nerveskvetten. Da jeg er hankjønn er det forsåvidt ganske enkelt, man tar oppstilling 5-10 meter fra veikanten med ryggen vendt mot de forbipasserende. Dem var det forøvrig ganske mange av i Svensk 5-dagers på denne tiden. Vel, jeg satte i gang, men midt under seansen fant gårsdagens avføringspiller ut at det var på tide å vise verden at de var vel så effektive som klysteret.

Det er flere fine bidrag, jeg ber ikke om annet enn at du ser på de tre nominerte innleggene, og stemmer på det du liker best.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var nesten så sjarmerende at jeg vil vurdere å skaffe deg et pass bare for innsatsen.

Anonym sa...

Stemme herved avgitt. :-)

Esquil sa...

tusen takk, gode mennesker :)