27. desember 2007

Er aldring verre for Dorthe Skappel enn for oss andre?

Dorthe Skappel meiner aldring er verre for henne, sidan ho alltid har vore pen, og ryktet går om at ho har vore modell. Er det muleg å få sjå pupper?

(Spørsmål frå Avil)

Dorthe har sett rundt seg, registrert at de som jobber rundt henne ser bra ut, hun har sett seg i speilet og skjønt hvorfor hun jobber i TV2, og innsett at om noen rynker frem i tid jobber hun ikke der. Og når det ironiske skjer at hun blir sparket fordi hun er blitt for gammel, av en mann som har store nok poser under øynene til å fylle BH-en hennes, har hun sikkert selvinnsikt nok til å skjønne at det blir hardt å konkurrere ut Kari Slaatsveen og Finn Bjelke og Mina og Atle Antonsen og Siri Kristiansen fra radioen. Så Dorthe har et større statusfall i vente enn oss andre som følge av alder. Det stemmer sikkert at aldring er verre for henne.

Problemet er at hele dette fallet i status skyldes at hun underveis har hatt det så mye kulere enn de mindre pene jentene, og at en del bitre gamle jomfruer lett kan få lyst til å klore ut øynene på henne. Hvis hun faktisk har sagt det, er det som å si, stakkars meg, snart får jeg møkkalivet dere alltid har hatt.

Hvis du ikke sender inn flere spørsmål om de viktige tingene i livet, blir jeg snart nødt til å dedikere en post til leseren som vil at jeg skal skaffe noen som kan pule kona hans, hvorpå jeg kommer i alvorlig konflikt med hallikparagrafen og går NED.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vet hvem som betalte puppene til Dorthe, det var ikke ektemannen fo å si det sånn. Synker ned på blogghoreri nivå. :host:

Anonym sa...

Kan du forresten bekrefte om Torgrim Eggen er en "nettkjenner" som han ble titulert som i programmet til Sarah N. Melbye? Ja, jeg vet jo at mannen har en blogg, men er det alt som skal til?

Er han like flink som lederen i Nord-Korea?

Esquil sa...

takk for spørsmål, ana, det jobbes med saken :)

apropos ordet blogghoreri, hvis dere damene også skal bruke ordet vurderer jeg om jeg burde erstatte det med 'leservennlighet' eller noe sånt.

Avil sa...

Eg er glad du set pris på mine spørsmål om dei viktige tinga i livet.

Anonym sa...

Eg har eitt veldig viktig spørsmål til deg, som eg håpar du kan ofra ein oppklarande post på. Eg likte den gamle Eskil betre. Når får me tilbake gode, ikkje-horete Esquil?

Esquil sa...

avil, sure thing :)

kvitveis, jeg må jo få lov å leke meg iblant. ikke-horete esquil blogger med ca samme frekvens som før, hvis du leter godt finner du noe med mer substans i inne blant h* ehh de leservennlige postene.

Anonym sa...

Klart du skal få leika :) Men i dag er det, trass all desorientering i denne jula, røldag, og eg kjenner abstinensane :) Fin barndomspost forresten!