26. desember 2007

Er Jennifer Lowe Hewitt blitt for tykk?

(Spørsmål fra HvaHunSa)

For å belyse denne saken må vi først se på billedmaterialet:

Her har en engelsk avis ligget i buskene under en badeferie, og sikret seg bildet til venstre. For å ha en unnskyldning for å trykke bildet har de rapportert at dama holder på å bli feit. Til glede for alle som lever av å behandle anoreksi og bulemi. Sannsynligvis er journalisten som har skrevet det langt mer pløsen.

Så hva er egentlig for tykk?


Vi vil helst ikke såre noen, men vi må være ærlige. Manuel er feit. Gladtjukk.

Bob er ikke tykk. Men kanskje litt hårete.

Jennifer, derimot, ville ikke fått jobb på et freak-show om hun så var den siste dama i verden. Svaret er nei.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Billedmateriale og full pakke. Flink du er ;)

Anonym sa...

Godt gjort å lage underholdning av et spørsmål jeg finner temmelig uinteressant. Og hvorfor ikke ta den helt ut? Et ekte blogghorerispørsmpl må vel være: "Det jeg lurer er om puppene til Pamela Anderson (er det to s-er???) har blitt større og mindre flere ganger?"

Ikke veldig spennende spørsmål det heller, men det vil nok generere treff.

Anonym sa...

Me tek alt heilt ut i kveld, radiohode.

Eg lurer også veldig på om det fins nakenvideo på youtube sin lukka avdeling av Märtha Louise. Kan hende ho har sex med nokon ho innbiller seg er der, eller noko?

Anonym sa...

Tja, hun er vel ikke akkurat feit nei. Der imot ville jeg valgt en annen bikini var jeg henne :P

Å i dagens amerika, ville jeg igrunn si at hennes størelse på det bilde der er mer eller mindre normal, eller hva? :P

Esquil sa...

takk emelie :) og takk radiohode, jeg har gjort en del faglig tung pamelaforskning i kveld, saken kommer som toppnyhet i bloggen om ikke lenge.

avil, har ho sex med noen hun bare innbiller seg er der? ja, det var jo sykt ... *host*

cc: hun er helt sikkert under amerikansk gjennomsnittsvekt ennå, ja.

Anonym sa...

Eg ser meir for meg Märtha og noko englesex.
Vanleg onani er litt annleis enn religiøs delir.
*flire*

Anonym sa...

Er det virkelig mulig å mene at denne saken ikke er høyaktuell som nyhetsstoff? Hva er viktig da liksom? Drapet på Bhutto? Det har jo uansett ligget i kortene i evigheter allerede, det er knapt så det kan kalles en nyhet.

Esquil sa...

avil: å? du har m.a.o. prøvd begge?

hvahunsa: alt du sier er sant. eller, jeg likte hvertfall saken, den hadde jo et substansielt underliggende lag, hvis du har flere spørsmål av noenlunde samme kaliber er det bare å fyre løs :)