28. desember 2007

Har Sandra Lyng Haugen ekte pupper?

sandra lyng haugen
(spørsmål fra anonym leser)

Forskningen på puppene til Idol-Sandra har dessverre ikke kommet like langt som Pamela-forskningen. Men man må gjøre sitt beste for å bidra til at verden går fremover:

- Sandra mener selv at det er en syk tanke at en (da) atten år jente skulle ha silikoninnlegg.
- Det lar seg ikke oppdrive før-operasjonen-bilder av en mindre kupert Sandra.
- Rykter på de sjokkerende mange nettstedene dedikert til temaet hevder at hun har gener på morssiden.
- Man kan ikke observere kantdannelser i vevet.
- Håvard Lilleheie lar seg nok ikke lure.

Dopingkontroll bestått. Sandra ville da aldri lure deg, vettu. Ikke Sandra.

Nok puppespørsmål nå, kanskje.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg må si jeg er imponert over hvilke bilder du klarer å grave frem for å besvare spørsmålene som kommer inn.

Esquil sa...

ntååå takk, det er jo en overkommelig oppgave for en mann å måtte bla igjennom en haug sandra lyngen bilder. jeg gruer meg derimot til spørsmålene om rune rudbergs intimbarbering.

radiohode sa...

Skal man dømme ut fra www.ratix.no går dette riktig så fint, Esquil.

Antar at - siden pupper nå er off limits - også penis er det?

(Tipper den kommentaren vil gi deg en 70-80 treff de neste seks månedene?)

Esquil sa...

ja, ratix-listen er jeg ikke vant til å toppe. det varmer og rører. men folk er jo på juleferie.

nei, penis er en annen sak. likestilling må det være. har du noe du lurer på? :)

redd ting må i overskriften for å gi særlig treff ... det er betydelig hardere tider i bloggprostitusjonsbransjen nå enn for bare et år siden ...

Zava sa...

Ah, du er den største og flinkeste blogghora i hele BloggVille! Kudos til deg :D

Avil sa...

Eg lurer på meir, eg!
Korleis ser kona til Jonas Gahr Støre ut? (Det er vel heilt normalt å søke på internett for å finne ut korleis kona til Jonas Gahr Støre ser ut? Eg meiner, det er sikkert mange som lurar?)

Og Kristopher Schau sin penis, eller rettare avstøpningen av penis, eller dildoen då, er den til salgs på ebay? Ikkje fordi eg vil ha den, men eg berre lurte om det låg eit bilde. Ja, ikkje fordi eg vil sjå, eg berre lurte.

Og så lurer eg på kor mange timar kalkun må tine og steike for å bli etande. Ja, eg kan søke på internett, men kven treng vel det. Eg har jo deg. Orakel-Esquil.

Anonym sa...

Må si du holder på her... Men, du. Hvorfor mener du at Håvard Lilleheie ikke vil la seg lure.. Han skiter vel i om de er ekte, bare de er store nok. Håvard gikk på samme ungdomsskole som meg (et år over). -Nå vet jeg hvorfor han ikke var interessert;-)
bm